Skip to content Skip to footer

Kampanie Google Ads, czyli jak trafić na pierwsze pozycje w wyszukiwarce

Nawet świetny produkt może nie dotrzeć do klienta, jeśli zabraknie skutecznej reklamy. Od zawsze więc reklama jest dźwignią handlu, która na przestrzeni wieków ewoluowała, a w obecnych czasach musiała także zaistnieć w Internecie. Z jakich narzędzi marketingowych możemy skorzystać za pomocą sieci?

Kampanie Google Ads

Dzisiaj już praktycznie prawie każda firma istnieje w sieci – nic w tym dziwnego – do Internetu przeniosło się nie tylko życie towarzyskie, ale również zawodowe oraz codzienne czynności i potrzeby, choćby takie jak robienie zakupów. Niestety ogromna ilość produktów i usług dostępnych w sieci sprawia, że bardzo trudno dotrzeć do potencjalnego klienta, a on sam wybiera to, co pojawia się jako pierwsze.

Kampanie Google Ads to narzędzie marketingowe, które zintegrowane jest z jedną z najpopularniejszych wyszukiwarek. Dzięki temu nasz produkt, sklep lub usługa wyświetlają się na pierwszych pozycjach po wpisaniu hasła w wyszukiwarkę, a to najskuteczniejszy sposób na to, aby potencjalny klient trafił na naszą ofertę.

Nie przypadkowy odbiorca, ale potencjalny klient

Kampanie Google Ads to gwarancja, że na naszą stronę zostanie skierowany nie przypadkowy odbiorca, ale potencjalny klient. Takie właśnie jest założenie Kampanii Google Ads. Najlepszy ruch na stronie to przecież taki, który zwiększa sprzedaż. Reklama jest więc wyświetlana adekwatnie do profilu każdego użytkownika Internetu.

Mało tego – istotną zaletą jest także to, że opłata za tego rodzaju skuteczne narzędzie marketingowe naliczana jest dopiero od faktycznych kliknięć przez zainteresowanych odbiorców. Dzięki temu nie ponosi się kosztów za coś, co nie przynosi pożądanych efektów.

Rodzaje reklam w Kampaniach Google Ads

Kampania Google Ads może być dopasowana ściśle do naszych potrzeb oraz preferencji. Przede wszystkim można zdecydować się na formę tekstową lub produktową, która wyświetlana jest na pierwszych pozycjach w wyszukiwarce po wpisaniu odpowiedniego hasła przez użytkownika. Ostatecznie więc wchodzi na naszą stronę osoba, która jest potencjalnie zainteresowana produktem lub usługą.

Reklama Google Ads może przybierać także formę graficzną na Google Display Network lub mieć postać filmu, który wyświetlany jest na kanale You Tube. Dzięki temu dociera do jeszcze większej ilości odbiorców.